Размисли без страсти

Icon

Личният блог на BWM274

Мъки след мъки

Реших да си изтегял аз рилийз-кандидат на 7-ма версия Windows.

Първо,че тук ни мамят-Не може в Софяи за 15 лв. на месец да теглиш с минум 1мб а тук за 10 лв.-с 50 кб. в най-добрите случаи.

Наложи се да го тегля за 3-4 дни,понеже компютъра ми не е постоянно включен.

Влагах такива идеи за този Windows и преди малко той се изтегли.Файла не можел да се ползва.Остана 0кб,докато мениджъра пишеше 2,36GB.

Ще попитате защо:Ами не можело с прекъсвания бе!Ами аз трябва 2 дена да не го изключвам тоз компютър,че да го изтегля.Върха на простотията е,че за даунлоуд мениджъра е свързан с пряко с любимият ни браузер Интернет Експлорер.Аз колко да повтарям,че този браузър и 90 версия да пуснат ще е бъгав,муден и бавен?Абе сложете Safari,Opera,Chrome…Вижте какви браузери само!Но е,МС ни изнудват да ползваме ИЕ и то защо?За да изтеглим нещо,което трябва да се тегли през нормален даунлоудер.

Ето тук може като заключение да кажа че ме мамят за цената на нета,интернет експлорер отдавна съм се оверил че е пълна отврат,но днес ми се затвърди мнението,майкрософт ни изнудват с тегния от смотан та по-смотан браузер.Айде в apple.com opera.com mozilla.com Вижте какви браузери!

Filed under: 1

Вашият коментар

