Размисли без страсти

Icon

Личният блог на BWM274

Chitanka.info – свалена!

На мен ми писна вече..то на нищо не мяза твоа.Иска ли грамотни Българи.А как да се ограмотиш като една книга е 20 лв.?Че аз за толкова ще се оженя и разведа 2 пъти за бога…и ето,безплатното място за книги е махнато-вървете,давайте и уважавайте авторите!А да питам аз-защо тия автори пишат,като никой не купува?По-добре да е в безплатен електронен вариант.ЗА всичко ли ще ни искат пари,писна ми…работата е,че от тия книги део ги купуваме има и ДДС за държавата(за политиците по-точно) и именно твоа са направили те-спрели са я,да купуваме и да има ДДС за тях.20% отиват за техните лимузини все пак,някой трябв ада им плаща горивото(а дано се запалят)…направо ми писна вече…писна ми!ВСе свалят свободните места,за всичко ли да си плащаме?Да си плащаме ние,където една заплатат е колкото кифличка с мармалад?Вие не сте вред…когато заплатите станат нормлани,Българинът може и да склони да плаща…в крайна сметка в някои държави(като Япония) пенсията е над 1500 ЕВРО(незнам колко техни пари са това,нре им знам тамощната валута).А При нас такива заплати само политиците получават.Е,че нямаме икономиката на Япония,нямаме я….ама…тук пак всичко е до пари.КУпуване на книга=20% ДДС=гориво за лимузиата на някой депутат.И защо не се заеме тая държавица да оправя корпуцията,престъпноста,да заъваря корупмираните сметкаджии и т.н. ас тругнала да и отнема свободата!И после БЪлгаринът бил неграмнотен!МИ да,неграмотен ще е!Като една книга е 20-30 лв и не можеш да си я позволиш защото на същата цена ще облечеш детето си(на пазара има дрехи и по 5-6 лв.) ти кое ще предпочетеш-да купиш дрехи на детето си или да плащат много пари за нещо,което ще прочетеш само веднъж….всичко опира до пари и пари,и пари,и пари….направо ми писна от тия ГДБОП.ЩЕ сваляли замунда и арена-тъ тъй,за едимн филм-30-40 лв.,за една игра-100 лв.,а за ОС-500 лв. и хоп-цялата ни заплата!Като учвеличите заплатите и направите живота на Българинът по-добър то може и якой да купи нещо.Аз НЕ КУПУВАМ.

Filed under: 1,

Вашият коментар

